I wanted to thank you for your time and efforts on our behalf at the IBC 2013. Your session was a great success and seems it was the most attended session as well. We got a lot of good feedback and believe that you did a great job in incorporating the message of DLNA while entertaining them as well. Great job!
— Liz Maitral, DLNA

Door een "sales entertainer" in te schakelen zorgt u ervoor dat uw bedrijf de meeste aandacht trekt door uw product op een magische manier te presenteren. Zo zullen de mensen uw boodschap en uw bedrijf onthouden. Fritz met een Z zal zijn magie rondom uw boodschap en producten aan het publiek overbrengen.

Om succesvol op een beurs te staan, zult u een groot aantal mensen naar uw stand moeten lokken. Goochelen is namelijk erg visueel en de aandacht van deze potentiële klanten is snel geprikkeld. Vervolgens moet u hun aandacht vasthouden terwijl u de boodschap van uw bedrijf naar de mensen overbrengt.

Om ons te onderscheiden op de Grafische Beurs Print en om publiek te trekken hadden wij op aanraden van een relatie Fritz met een Z ingehuurd. Fritz met een Z, correct gekleed en niet te onderscheiden van de rest van ons personeel op de stand, wist met zijn gevarieerde en opmerkelijke trucs heel wat mensen onze stand op te krijgen. Legendarisch was zijn truc om geld met ons te verdienen, beter verwoorden lukte ons niet. Een aanrader!
— Monique Schols, Sappi Benelux

Elk beursoptreden is op maat gemaakt. Dat wil zeggen dat Fritz met een Z zijn goocheltrucs speciaal aanpast aan het bedrijf. Dus zit uw bedrijf in de fietshandel of papier, dan doet Fritz met een Z goocheltrucs wat herkenbaar is voor de beursgangers. Hij zal voor u leads genereren door middel van het AIDA-concept en zorgen dat de beursgangers over uw bedrijf praat!